Wirtualna hala targowa Stoiska targowe online Interakcja z wystawcami Profil odwiedzającego Raporty i statystyki
Coffee.Expo to moduł przeznaczony do obsługi wirtualnych
targów, niezależnie czy jest to wydarzenie w pełni on-line czy też
hybrydowe. Dzięki elastycznej budowie i wielu możliwościom konfiguracyjnym
moduł Coffee.Expo sprawdzi się na każdym rodzaju wirtualnych targów niezależnie od
branży.
Szeroka możliwość prezentacji produktów i usług w połączeniu z
nieograniczonymi możliwościami interakcji pomiędzy wystawcą a odwiedzającymi
gwarantuje sukces i powiększenie puli kontaktów tak cennych w dzisiejszych czasach. Dodatkowo
pełne raportowanie oraz analityka ruchu gości nie tylko da nieocenione
informacje wystawcom, ale także zapewni solidny materiał dla organizatora, tak aby kolejna
edycja mogła być jeszcze lepsza.
Podstawową funkcją modułu jest możliwość zdefiniowania
hali targowej, przy pomocy edytora graficznego. W ramach edytora możliwe jest przeciąganie
poszczególnych elementów metodą drag&drop wprost na plan hali.
Oprócz samych stoisk targowych
dostępne są także takie elementy jak: lada recepcyjna, ławki, kwiaty oraz postacie, a wszystko
po to, aby hala była możliwe atrakcyjna i wyglądem przypominała możliwe jak najbardziej realną
halę targową. Tak zdefiniowany plan hali targowej odwiedzający mogą dowolnie przesuwać i
przybliżać bez utraty jakości obrazu.
Nad każdym stoiskiem możliwe jest wyświetlenie logotypu danego wystawcy wraz z podstawową
informacją o firmie. Z poziomu hali targowej można przejść do widoku wybranego stoiska.
Drugą najważniejszą funkcją modułu jest możliwość
zdefiniowania poszczególnych stoisk targowych również w oparciu o edytor graficzny. Moduł
zawiera predefiniowane szablony stoisk, które można dowolnie pokolorować czy dodać grafiki na
główne elementy konstrukcyjne stoiska. Dodatkowo możliwe jest dodanie różnych elementów stoiska
takich jak: lada, stojak na ulotki, roll-up, telewizor czy postacie ludzi. Ma to na celu możliwe
wierne odwzorowanie prawdziwego stoiska targowego.
Każdy z dodanych elementów może zostać skonfigurowany odpowiednio do potrzeb danego wystawcy i
jednocześnie każdy z elementów może mieć przypisaną akcję, która zostanie wyzwolona po
kliknięciu przez odwiedzającego. Wśród najbardziej popularnych akcji można wymienić: pobranie
materiałów, link do zewnętrznej strony WWW, odtworzenie filmu video, otworzenia formularza
kontaktowego oraz inne formy interakcji z wystawcami.
Moduł Coffee.Expo umożliwia wiele różnych form interakcji pomiędzy wystawcą a odwiedzającymi targi. Są to bardzo istotne funkcje często decydujące o odbiorze całego wydarzenia przez uczestników. Wśród form interakcji, które są dostępne można wymienić:
Każda z tych form interakcji może być niezależnie definiowana dla poszczególnych stoisk targowych. Możliwe jest także równoległe korzystanie z tych interakcji przez wielu odwiedzających gości w tym samym czasie.
Każdy z odwiedzających wirtualne targi ma swój indywidualny profil, który może swobodnie edytować.
W ramach profilu zapisywana jest także pełna historia odwiedzin poszczególnych stoisk oraz historia interakcji z wystawcami.
Dostępna jest także wirtualna teczka z pobranymi materiałami, tak aby można było je przejrzeć w późniejszym czasie, nawet już po zakończeniu targów.
Dodatkowo w profilu wyświetlane są także wirtualne wizytówki czy kupony rabatowe, które uczestnik zapisał w trakcie odwiedzin poszczególnych stoisk.
Jeśli uczestnik brał udział w konkursach czy quizach to będzie mógł także zobaczyć podgląd wyników i ewentualne nagrody które zdobył.
Dla wystawców kluczowym czynnikiem decydującym o tym czy udział w targach okazał się sukcesem jest liczba pozyskanych klientów oraz liczba pozyskanych kontaktów do osób, które mogą stać się klientami w przyszłości. Dlatego funkcje raportujące oraz szczegółowe analizy mają ogromne znaczenie. Coffee.Expo wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i dlatego udostępnia szeroką gamę zestawień, raportów i analiz, które każdy z wystawców może swobodnie przeglądać oraz eksportować dane do Excela.
Z kolei dla Organizatora sukces jest miarą zadowolenia wystawców oraz sstrong liczby odwiedzających gości. Dlatego analiza ruchu gości w formie mapy ciepła w obrębie hali targowej oraz statystyki zbiorcze kontaktów nawiązanych przez wystawców będzie optymalnym narzędziem do zaplanowania kolejnej edycji targów.
Indywidualny układ stoisk jest szczególnie przydatny w przypadku targów i wystaw hybrydowych, gdzie plan wirtualnej hali dokładnie odwzorowuje układ budynku.
Nasz zespół graficzny chętnie dostosuje stoiska do charakteru działalności oraz identyfikacji wizualnej i wymagań poszczególnych wystawców.
Jeśli planujesz duże wydarzenie i samodzielna konfiguracja przekracza Twoje możliwości czasowe, możesz zlecić ten proces nam.
Platforma Coffee All-In-One to profesjonalne, w pełni zintegrowane
narzędzie do obsługi eventów.
System stworzony przez pasjonatów zapewnia pełne wsparcie na
każdym etapie wydarzenia.
Poznaj wszystkie moduły Coffee:
Dodatek Coffee.Science jako rozszerzenie podstawowego modułu Coffee.RegOnline umożliwia
przeprowadzenie kompleksowego procesu obsługi prac naukowych takich jak streszczenia,
pełne artykuły czy referaty. Możliwe jest dowolne skonfigurowanie formularza wysyłania
pracy naukowej przez uczestnika, uwzględniające afliliacje, tytuł i treść a także słowa
kluczowe czy preferencje sesji naukowej. W kolejnym etapie prace naukowe mogą podlegać
recenzji w formie on-line przy pomocy dowolnego formularza recenzji, który może
przekładać się na punktację wg. Różnych algorytmów. W ostatnim etapie komitet naukowy
lub przewodniczący poszczególnych sesji mogą odrzucić bądź zaakceptować daną pracę
naukową uwzględniając formę wystąpienia. Po podjęciu ostatecznej decyzji system może
automatycznie wysłać powiadomienia do autorów wedle dowolnie ustalonych,
personalizowanych szablonów e-mail.
Ponadto dodatek Coffee.Science w ramach tego modułu umożliwia zdefiniowanie pełnego
programu naukowego z podziałem na poszczególne sesje naukowe o zdefiniowanej wcześniej
tematyce. Dodatkowo możliwe jest przyporządkowanie zaakceptowanych abstraktów do
poszczególnych sesji ustnych czy plakatowych. Również w tym wypadku moduł pozwala
finalnie wysłać powiadomienia e-mail do autorów z informacją o ostatecznym przydziale
prezentacji do sesji.
Dodatek Coffee.Science jako rozszerzenie modułu Coffee.MobileApp umożliwia uczestnikom korzystającym z aplikacji mobilnej przede wszystkim przeglądanie pełnego programu naukowego konferencji oraz poszczególnych abstraktów przydzielonych do sesji naukowych. Każdy uczestnik może także swobodnie dodawać do ulubionych zarówno pojedyncze wystąpienia jak i całe sesje, tworząc w ten sposób własny harmonogram konferencji. Dodatkowo uczestnicy mogą także komentować i oceniać każdą prezentację oraz zadawać pytania konkretnym prelegentom w czasie rzeczywistym w trakcie trwania poszczególnych prezentacji.
Dodatek Coffee.Science jako rozszerzenie modułu Coffee.OnSite umożliwia zarządzanie
prezentacjami w trakcie trwania konferencji naukowej.
W przypadku wystąpień ustnych znacznie usprawnia proces wyświetlania prezentacji w
poszczególnych salach. Rozwiązuje to szereg problemów, które często pojawiają się przy
wgrywaniu prezentacji z urządzeń zewnętrznych i skraca czas przerwy pomiędzy
prezentacjami.
W przypadku wystąpień plakatowych możliwe jest wyświetlanie prezentacji na telewizorach
zamiast tradycyjnej formy drukowanej. Oprócz nowoczesnej formy prezentacji jednocześnie
minimalizujemy przestrzeń potrzebną na zorganizowane sesji posterowych.
Kolejny udogodnieniem jest możliwość drukowania na miejscu certyfikatów uczestnictwa
przez samych uczestników wydarzenia.
Dodatek Coffee.Science jako rozszerzenie modułu Coffee.live spełnia podobne funkcje jak w przypadku aplikacji mobilne Coffee.MobileApp. Zatem umożliwia przeglądanie programu konferencji oraz poszczególnych prac naukowych. Dodatkowo może także układać własny harmonogram oraz komentować i oceniać poszczególne wystąpienia. Dodatkową funkcjonalnością dla tego modułu jest sesja posterowa w wersji on-line, która umożliwia przeglądanie wgranych plakatów i zadawania pytań autorowi pracy. Ponadto w trakcie trwania sesji posterowej do której przyporządkowany jest dany plakat możliwe jest nawiązania połączenia audio-video z autorem w celu wymiany poglądów i uwag. Niemniej ważną funkcją w przypadku konferencji on-line lub hybrydowych jest funkcjonalność łączeń zdalnych poszczególnych prelegentów, dzięki czemu całość komunikacji odbywa się w ramach platformy Coffee.live. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie zarówno dla prezentujących jak i dla osób realizujących streaming live z konferencji.
Platforma Coffee All-In-One to profesjonalne, w pełni zintegrowane
narzędzie do obsługi eventów.
System stworzony przez pasjonatów zapewnia pełne wsparcie na
każdym etapie wydarzenia.
Lat na rynku
Uczestników
Wydarzeń
Zadowolonych Klientów
FINANSE I UBEZPIECZENIA
IT, TELEKOMUNIKACJA
USŁUGI DLA BIZNESU
FMCG / RETAIL
NAUKA
MEDYCYNA I FARMACJA
AUTOMOTIVE